ПРО STEAM-ТЕХНОЛОГІЇ  В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ БОРИСПОЛЯ

Нова українська школа повинна розвивати таланти учнів, стимулювати появу нових ідей, давати їм навички, які допоможуть адаптуватися в сучасному світі.

Та для цього потрібен інтегрований проектний підхід в навчанні. Реалізувати його можна за допомогою STEAM-класів/лабораторій, оснащених 3D-принтерами, комп’ютерними верстатами та іншими технологічними пристроями. Комбінація цих двох факторів дасть змогу учням отримувати різні актуальні знання в комплексі: з інформатики, фізики, хімії, робототехніки, схемотехніки, моделювання, художньої творчості тощо.

Саме STEAM (S – science, T – technology, E – engineering, A – art, M – mathematics) – це сучасний підхід до навчання, який поєднує природничі науки, технології, інженерію, мистецтво і математику. Так само називаються і ті галузі, в яких виникають «професії майбутнього».

На прикладі столичної Новопечерської школи у стінах новозбудованого академічного ліцею цього тижня проведено тематичний семінар, де вчителі навчальних закладів міста мали зможу не лише почути, а й побачити.

У теоретичній частині лектори з Києва зосередили увагу на 3D-принтері – пристрої, що використовує метод пошарового створення фізичного об’єкта за цифровою 3D-моделлю. Протягом години на очах у присутніх з’явилася рука. Матеріал – PLA-пластик (Полілактид) – отриманий з кукурудзяного крохмалю, відтак нешкідливий для середовища.

Начальник управління освіти і науки Тетяна Павленко наголосила, що у двох навчальних закладах міста є вже чотири такі принтери.

Насамкінець присутні мали змогу спробувати виміряти відстань за допомогою хвиль.

Інф. «ТС»

.

 

 

Share Button