Віталій Горкун про ситуацію з дорогами у селах, реконструкцію Київського Шляху та «долю» світлофора біля міської ради

У Борисполі триває ремонт доріг, а в селах за нього планують взятися найближчим часом. Яка ситуація буде зі світлофорами після реконструкції Київської шлях та чому у Глибокому кілька вулиць залишились без світла в традиційному п’ятничному ефірі розповів заступник міського голови Віталій Горкун.

Поточний ремонт вулиць

Протягом тижня, за словами В. Горкуна, тривав поточний ремонт вулиць Покровська, Привокзальна, Головатого та Бабкіна.

«Плануємо виходити на поточний ремонт вулиць Київський Шлях і Гришинська», – повідомив заступник міського голови.

У Глибокому блискавка влучила у трансформатор: без світла залишилося кілька вулиць

У Глибокому 1 липня шарова блискавка влучила у підстанцію, в результаті чого було знеструмлено три вулиці. За словами посадовця, електропостачання відновлювали з допомогою підрядних організацій, «оскільки підстанція не перебувала на балансі ДТЕК, вона, так би мовити, «нічийна».

Реконструкція Київського Шляху: темпи, труднощі, об’їзди, світлофори та екологія

«Роботи на Київському Шляху тривають за графіком. Плануємо укладання першого шару асфальту», – наголосив В. Горкун.

Він також нагадав про об’їзди, які зроблять пересування містом комфортнішим: транзитному транспорту рекомендують користуватися південно-східним напрямком, а жителям Борисполя – вулицями Головатого та Запорізька.

Щодо світлофорів на Київському Шляху, то деякі буде зміщено.

«Розроблено моделювання, прораховано трафік транспорту, що рухається з понеділка по неділю у трьох часових проміжках – зранку, в обідню пору та увечері. З урахуванням трафіка прораховано циклограми. На сьогодні даємо «зелене світло» в межах 70 секунд – це перший цикл циклограми, що значно збільшить пропускну спроможність Київським Шляхом», – пояснив заступник міського голови, спростовуючи чутки про те, що Київський Шлях роблять як злітно-посадкову смугу, тобто збільшення трафіка внаслідок збільшення швидкості.

«Це не так. Ставили завдання перед проєктантами, що у пріоритеті пішоходи. Нам запропонували звуження смуг до 3 метрів і встановлення бордюрних каменів, що зменшить інтервал між автомобілями та підвищить увагу водія під час керування автомобілем. Схожий ефект можна спостерігати у Києві на мосту Патона, де зараз аварій майже немає», – каже Горкун.

Внаслідок того, що транспорт постійно рухатиметься прямо двома смугами, збільшиться проїзд і зменшиться час стояння у заторах.

«Нині підключаються екологи, що буде сильна загазованість центральної частини. Але повітря більше забруднюється тоді, коли автомобілі стоять у заторах», – додає заступник міського голови.

Що стосується труднощів, які впливають на хід реконструкції Київського Шляху, то їх немає. Проте часом додають певні «приховані роботи».

«Так, під час зняття асфальту було виявлено засипану зливову каналізацію. Будемо її відкопувати. Це додатковий обсяг робіт, і такі «приховані роботи» виникають часто. Підрядники справляються. Такого, що зупиняло б чи затримувало б роботи, сьогодні немає», – додав Горкун

Світлофор біля міської ради залишиться, але змінить режим роботи

Світлофор біля міської ради, швидше за все, залишиться, однак, в іншому режимі роботи. Принаймні, фахівці в галузі безпеки дорожнього руху поки не радять його прибирати.

Заступник міського голови наголошує, що влада замовила проєкт розроблення концепції вулиці Київський Шлях. Наразі є низка передпроєктних пропозицій, бориспільців з ними ознайомлять, коли черга дійде до робочого проєкту.

«… спеціалісти наголошують, що основна проблема не у кількості світлофорів, а в тому, як вони працюють і пов’язані між собою», – повідомив Горкун.

Ситуація з дорогами у селах

За словами заступника міського голови, дороги у селах у плачевному стані. Найближчим часом Бориспіль отримає спецавто для ремонту доріг. Також вже оголошено тендер на придбання бітуму та щебеню.

«Роботи розпочнемо зі старостинських округів, а саме – з села Глибоке», – додав Горкун.

Велодоріжка від аеропорту буде!

У міській раді запевняють, що велодоріжка від аеропорту до Борисполя буде.

«Неодноразово про це говорили, й міський голова поставив нам це, як завдання. У 3Д цього всього не видно. Ми маємо певну суму коштів, за яку коригуємо цей проєкт (від Глібова до Момота). Втиснути все в один проєкт?.. На жаль, бюджет не гумовий», – додав Горкун.

Водночас, заступник міського голови додав – місце для велодоріжок є, «потрібні лише кошти і час».

Тоня ТУМАНОВА, «ТС»

Share Button