Губернатор Київщини: «Пенсії і пошту ми маємо донести до людей»

Проблеми Укрпошти та Ощадбанку нині обговорюються на всіх рівнях. Так звана оптимізація зачепила багато відділень по всій Україні. Не оминула вона й Київщину, більше того – стала наріжним каменем у питаннях пенсійного забезпечення, сплати комунальних послуг, доставки періодики, та найголовніше – змусила багатьох працівників цих установ, а це тисячі людей, серйозно замислитися над тим, що робити далі. Адже, приміром, в сільській місцевості роботу нині знайти нелегко. 

Щоб розібратися в усіх цих питаннях і знайти конкретні шляхи розв’язання проблем, голова Київської облдержадміністрації Олександр Терещук провів онлайн нараду за участі директора Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта» Валентина Олещенка, начальника головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» Сергія Крючкова, представників пенсійного фонду, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Київщини, а також редакторів районних газет.

Від Бориспільщини у нараді взяли участь перший заступник голови Бориспільської РДА Руслан Садовський, заступник голови районної ради Іван Недогибченко, заступник міського голови Людмила Ковальова, начальник Бориспільського ПФУ Олександр Чулков, т. в. о. начальника ЦПЗ № 11 КМД ПАТ «Укрпошта» Вікторія Сирота, заступник керуючого ТВБВ № 10026/0901 АТ «Ощадбанк» Ірина Зеленюк, редактор газети «Трудова слава» Інна Бакум, сільські голови.

За результатами наради голова КОДА дав термін один тиждень для того, щоб відремонтувати всі 12 закритих у 2018 році в області відділень «Укрпошти» і відкрити їх. Як повідомив В. Олещенко, в області планують створити ще 20 відділень у 2019 році. За його словами, 1 листопада збільшено посадові оклади для виробничого персоналу, мінімальний – 6000 грн. «Ми плануємо зайти навіть у ті населені пункти, де ніколи не було поштових відділень, але для цього потрібен час», – наголосив В. Олещенко.

Окрім того, губернатор пообіцяв, що жодне поштове відділення не буде закрито, і дав доручення: в першу чергу, створити належні умови для роботи поштарів; призупинити скорочення працівників. Якщо оптимізація не спрацьовує, створює незручності для обслуговування людей, керівники на місцях мають взяти ситуацію під свій контроль.

46% пенсіонерів в області обслуговується «Укрпоштою» 54% – через банки. Листоноші цього року вже рознесли 7 млрд 3 млн грн. Щодо доставки пенсій, найголовнішим визнано питання безпеки, а також порушення графіків, що викликає у людей негатив. До того ж, за словами представників Пенсійного фонду, договір з Укрпоштою на доставку пенсій у 2019 році і досі не підписано. «Підписали ви договір чи ні, а пенсія має доставлятися людям вчасно! Інакше розмова буде іншою», — резюмував О. Терещук.

С. Крючков розповів про перспективи дистанційного обслуговування клієнтів АТ «Ощадбанк». Це єдина банківська установа в Україні, де можна отримати пластикові електронні пенсійні посвідчення. Однак представництва банку є не в усіх населених пунктах, цього року їх закрито ще 28, що створює певні труднощі для людей. Однак, за словами С. Крючкова, між АТ «Ощадбанк» та ПАТ «Укрпошта» підписано Меморандум, а отже, люди можуть отримувати свої кошти у поштових відділеннях.

За результатами онлайн наради перший заступник голови Бориспільської РДА Р. Садовський визначив перелік завдань по кожному відділенню і дав доручення місцевому керівництву Ощадбанку та Укрпошти підготувати звіт про свою роботу до 9 грудня.

Інф. «ТС»

 

 

Валентин Олещенко

Share Button