Повірка лічильників: безкоштовно чи за гроші?

До редакції звернувся наш читач Борис Пономарь з проханням роз’яснити, чому повірка лічильників на воду КП ВКГ «Бориспільводоканал» виконується за гроші? Бориспільський пенсіонер посилається аж на чотири публікації у «ТС» протягом 2015-2016 років, де йшлося про те, що така повірка має проводитися безкоштовно і включена  до тарифу.

«У тих публікаціях директор «Бориспільводоканалу» Олександр Гануш пояснює, що повірка безкоштовна. Але я за повірку заплатив 186 грн, включаючи банківські послуги, –  обурюється О. Пономарь. – То хто ж правду говорить?»

За роз’ясненнями»ТС» звернулася до спеціалістів КП ВКГ «Бориспільводоканал». Вони відповіли, що реалії життя постійно змінюються. Тобто на час публікації чотирьох роз’яснень в газеті, на які посилається читач,  інформація справді відповідали дійсності, і повірку лічильника було включено до тарифу. Але сьогодні комунальне підприємство з водопостачання її взагалі не виконує: ці послуги населенню надає київська комерційна фірма. І відбувається це на законних підставах, оскільки 22 червня 2017 року було прийнято Закон України № 2119 «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». Цей Закон визначає засади забезпечення комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого постачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів таких послуг. Тому Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, органам місцевого самоврядування протягом трьох місяців з дня опублікування  цього Закону було доручено: «Забезпечити перегляд порядків формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання для суб’єктів природних монополій та суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, зокрема в частині виключення зі структури тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води». Тобто ще наприкінці 2017 року збиткову послугу для підприємства-водопостачальника на законних підставах було виведено з тарифу.

Тож втішити користувачів можна хіба тим, що лічильник не треба знімати і везти на повірку, для зручності передбачено здійснювати її безпосередньо на місці. Абонентові достатньо лише сплатити за послуги і викликати спеціалістів для проведення повірки. Надаючи читачеві відповідь через газету,  сподіваємося, що наведена в ній інформація буде корисною і для інших.

Підготувала Наталія МОЖАЙКІНА, «ТС»

Share Button