На старті – грандіозний ремонт Київського Шляху

Нова влада взялася за реалізацію свого наймасштабнішого на сьогодні проєкту, вартість якого становитиме близько 35 млн грн.

За декілька місяців Київський Шлях суттєво видозміниться. Спершу відбудеться реконструкція власне дороги, а з часом – заміна освітлення та реконструкція світлофорних об’єктів. За два місяці мають відремонтувати відрізок довжиною 1 км. Окрім якісного дорожнього покриття і збільшення кількості смуг, на Київському Шляху з’являться острівки безпеки, дещо видозміняться зупинки та будуть розширені заїзні кармани.

Для чого ремонтуватимуть

IMG_2006Якою буде головна вулиця Борисполя після завершення ремонтних робіт, «ТС» розповів заступник Бориспільського міського голови Віталій Горкун.

«Мета запланованого – зробити Київський Шлях безпечним, надати йому європейського вигляду та збільшити пропускну спроможність цієї вулиці, – пояснив посадовець. – Останнє, зокрема, зменшить викиди газу, що дуже актуально для нашого міста. Адже, стоячи в заторах, автомобілі, як відомо, виробляють у повітря набагато більше вуглекислого газу, ніж тоді, коли рухаються».

Окрім того, заступник міського голови повідомив, що капітальний ремонт вулиці Київський Шлях відбуватиметься на відрізку від вул. Глібова до вул. В. Момота із розширенням цієї частини дороги. Запланований ремонт буде здійснено за рахунок співфінансування обласного та місцевого бюджетів, 80/20 відповідно.

Як проходитимуть роботи

Розширення дороги виконуватимуть за рахунок звуження існуючих смуг до трьох метрів. Південну частину Київського Шляху при цьому максимально розширять до двох метрів. Передбачено, що відтепер на Київському Шляху буде п’ять смуг. П’ята, зокрема, передбачена для прихованих лівих поворотів.

Швидше за все, під час проведення ремонтних робіт залишать вільними для руху на цьому відрізку по одній смузі в бік Києва та Харкова. Розпочнуть роботи, ймовірніше, від Глібова і рухатимуться у бік Харкова. Роботи виконуватиме «ШБУ-50». І розпочнуться вони наприкінці цього – на початку наступного тижня. Тому на цей період водіям автівок рекомендують об’їжджати вказану ділянку Київського Шляху, щоб не утворювались величезні затори.

«Ускладнення руху буде однозначно, – поінформував В. Горкун. – Адже проводити роботи на таких великих магістралях і не мати дискомфорту – речі несумісні. Цей період треба просто пережити, адже виконуватимуться роботи, які на фініші дадуть широку і безпечну вулицю. Тому звертаюся до водіїв: заздалегідь продумуйте свій маршрут на кожен день і, за можливості, не користуйтесь цим відрізком Київського Шляху на період ремонтних робіт, використовуючи як альтернативу інші вулиці міста, якими можна об’їхати».

Що буде з бориспільськими каштанами

Під час ремонту головної вулиці, наголосив Віталій Горкун, зелені насадження вздовж дороги масово ніхто не вирубуватиме. «Якщо потрібно буде їх пересаджувати – фахівці це зроблять. Проєктом, взагалі, передбачається мінімальне пересаджування дерев. Але спеціально зрізати каштани вздовж цієї ділянки Київського Шляху задля розширення вулиці ніхто не буде. Розширення відбуватиметься виключно за рахунок звуження смуг. Якщо десь якесь із дерев і доведеться спиляти, то натомість буде висаджене нове», – розставив акценти посадовець.

Наріжний камінь – світлофори

Як стало відомо «ТС», щоб розпочати роботи з ремонту цього відрізку Київського Шляху, фахівці зробили коригування минулорічного проєкту. Проте перед початком процесу коригування спеціалістами у цій галузі було проведено моделювання вказаної ділянки дороги, прораховано транспортний та транзитний потоки, а також внутрішній трафік. Таким чином, вийшли на нову модель Київського Шляху, яка майже вдвічі збільшує пропускну здатність саме за рахунок того, що буде відкоригована робота світлофорів під нині існуючий трафік на центральній вулиці міста.

Своєю чергою, спеціалісти, які займаються безпекою дорожнього руху і мають досвід роботи на міжнародному рівні, запевнили, що на Київському Шляху проблема полягає не в кількості світлофорів, а в тому, що до сьогодні вони не були підлаштовані під трафік цієї вулиці. Дві смуги на дорозі такого рівня стало вже замало, тому розширення потрібне однозначно. Також відбудеться реконструкція світлофорних об’єктів із підсиленням їх опор. Не залишаться без уваги і зупинки: згідно з ухвалою суду їм нададуть належного вигляду, визначеного державними будівельними нормами.

Чим ще дивуватиме влада

Варто наголосити, що наразі в місті дорожні роботи відбуваються по вулицях Лісова та Василя Семеренка (капітальний ремонт дорожнього покриття), а також ямкові ремонти – по Польовій, Київському Шляху, Толстого, Френкеля, виїзд на Глібова.

Насамкінець В. Горкун озвучив досить амбітні плани нової влади – не зупинятися на досягнутому і після завершення ремонту цього відрізку Київського Шляху розпочати виготовлення проєкту подальшої реконструкції центральної вулиці міста.

У розрізі планів із реконструкції доріг окремим пунктом для нової місцевої влади стоїть облаштування велодоріжок по всій ОТГ. Здійснити задумане наразі фінансової можливості поки що немає, але у перспективі це питання є одним із пріоритетних. Більше того, реальним нарешті став задум з’єднати велодоріжкою ДП «МА «Бориспіль» з містом. Реалізуватиметься цей проєкт за участі Бориспільської ОТГ, Гірської ОТГ та ДП «МА «Бориспіль».

Юлія ЛИСИЦЯ

 

Share Button