Що найчастіше питають у контакт-центру МОЗ

КОРОНАВІРУС. До Контакт-центру Міністерства охорони здоров’я з питань COVID-19 надійшло понад 170 тисяч звернень, найбільше з них – про застосунок «Вдома» і самоізоляцію. Про це повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрової трансформації Ярослав Кучер.

«Від початку роботи Контактного центру ми отримали вже більш ніж 177 тис. на наш номер 0 800 60 20 19. Над їх опрацюванням працює більш ніж 150 операторів», – сказав Кучер.

За його словами, найчастіше громадяни питають про застосунок «Вдома» і самоізоляцію (35% звернень), питання діагностики (19%), безкоштовні та платні тестування (6%), питання амбулаторного лікування (майже 5%).

Заступник міністра додав, що серед звернень, які були оформлені для додаткового роз’яснення або вивчення питання, – переважно скарги на роботу сімейних лікарів (31%), на лікарню (30%), скарги з інших питань становлять 11%, звернення щодо лабораторій і стосовно роботи поліклінік чи амбулаторій — по 8%.

За даними МОЗ, найчастіше такі звернення надходять з Києва (21%), Київської (9,38%), Дніпропетровської (9%), Одеської (7%) областей. Лідерами з опрацювання звернень громадян і всіх питань, пов’язаних з Контактним центром, минулого тижня стали Волинська, Луганська, Полтавська, Черкаська області. Найнижчий відсоток опрацювання звернень – у Київській, Донецькій і Кіровоградський областях.

 

Share Button