Про швидкісну електричку до аеропорту «Бориспіль» та адресну допомогу пенсіонерам

Із позачергової сесії Бориспільської міської ради

Пленарне засідання 39 позачергової сесії Бориспільської міської ради відбулося 15 березня. З 35 депутатів зареєструвалося 28 та міський голова. На порядку денному одне питання, ще одне внесли з голосу.

В основному бориспільські обранці зібралися задля того, щоб розглянути питання про надання дозволу ПАТ «Українська залізниця» на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування площею у межах 3,5 га для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту на вул. Чумацька, 31 у м. Бориспіль.

Як відомо, «Укрзалізниця» планує побудувати швидкісну лінію залізничного сполучення з ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Потяг поєднає аеропорт із центральною залізничною станцією Київ-Пасажирський, а також Видубичами та Дарницею.

За розрахунками «Укрзалізниці», загальна вартість проекту становитиме 600-800 млн грн. Будівництво мають розпочати  не пізніше 1 червня, завершити – у грудні 2018 року.

До сесії проект будівництва вже встигли обговорити на робочій зустрічі керівництва «Укрзалізниці» та представників міської влади, а також на земельній комісії.

Заступник регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Йосипович розповів, що шлях проходитиме від перегону Георгія Кирпи. Це буде верхня будова нового типу, безстикова безшумна колія, що матиме вихід на шляхопровід, і перетинатиме автостраду в районі Меморіалу жертвам голодомору, далі залізниц проходитиме паралельно лісосмузі, впритул до терміналу «Д». Розмір споруди сягатиме 2-10 метрів у висоту і 18-30 метрів на під’їзді до естакади.

Міська влада наполягала на зупинці в районі естакади для жителів Борисполя (за магазином «Нова лінія», там мають побудувати платформу), а також тих, хто приїжджатиме з Лівобережжя. Керівництво «Укрзалізниці» цю пропозицію підтримало і в проекті це передбачать.

Кожні 41 хвилину курсуватиме сучасний 4-вагонний дизель-поїзд, розрахований на 291 місце. Вартість проїзду – від 80 до 100 грн.

Депутати проголосували за це питання, однак внесли свої пропозиції. Зокрема, питання пільгового проїзду у швидкісному потязі для бориспільців у межах 30 грн. Р. Йосипович підкреслив, що це питання слушне і його найближчим часом розглянуть та приймуть рішення.

Окрім того, запропоновано збудувати для міста на одному з переїздів естакаду, зокрема, на переїзді до УМБ-17. Р. Йосипович зауважив, що владі міста потрібно зробити пріоритет між трьома переїздами, що існують у Борисполі. На підприємстві планують розглянути, буде це шляхопровід чи підземний тунель.

За інформацією міського голови Анатолія Федорчука, поруч з Бориспільським вокзалом є приміщення колишньої їдальні площею 180 кв. м, що знаходиться в занедбаному стані, і не використовується понад 10 років. Керівництво «Укрзалізниці» позитивно налаштовано на те, щоб безоплатно передати цю будівлю на баланс міста для створення на його базі амбулаторії сімейної медицини. Для цього вже підготовлено лист на ім’я керівництва.

1 тис. грн кожному пенсіонеру – рішення не прийнято

Депутат Володимир Нагорний від фракції «Батьківщина» запропонував включити до порядку денного звернення до депутатів Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації щодо необхідності розроблення комплексної Програми підтримки пенсіонерів та її складової – адресної допомоги пенсіонерам у вигляді щомісячної виплати у розмірі 1 тис. грн з обласного бюджету.

Однак, зі слів заступника міського голови Людмили Ковальової, ці виплати ляжуть тягарем саме на міський бюджет, оскільки щорічно на цю програму потрібно виділяти до 200 млн грн. З обласного бюджету ці кошти ніхто не виділить, навпаки, пропонується забрати «залишки» у місцевих громад.

Тож депутати це рішення не підтримали.

Надія КРИВОЛЬЧЕНКО, «ТС»

Share Button