Сьогодні поїздки з міста до столиці та з сіл району до Борисполя — ДОРОГЕ ЗАДОВОЛЕННЯ

До метро Харківська — 21 гривня, до Сошникова — 30

Містяни та жителі району не стримують невдоволення: минулого тижня перевізники підвищили ціни на проїзд у приміських маршрутках. Наразі, щоб доїхати з Борисполя у Київ до метро Харківська треба викласти 21 грн, до метро Лівобережна – 26 грн. Зросла ціна і на маршрутах до населених пунктів району – від 2 до 5 грн. Найдорожче наразі коштує проїзд із Сошникова до Борисполя – 30 грн в один бік, раніше було 25 грн. Нагадаємо: на початку минулого року ціна на проїзд у маршрутках уже здорожчала приблизно на 20%. Загалом за останні два роки вартість проїзду зросла майже вдвічі.

Спілкуючись на зупинках з пасажирами, які чекали на свої маршрутки, журналіст «ТС» почула одну і ту ж відповідь – ціни зросли занадто. Ті, хто їздить до Борисполя з сіл не часто, не надто й переймаються такою ціною, однак для тих, хто користується маршрутками щодня, їдучи на роботу та з роботи, ціни б’ють по кишені. Що вже говорити про студентів та містян, які їздять на навчання та роботу до Києва п’ять разів на тиждень. У день лише на проїзд у приміських маршрутках вони витрачають від 42 до 52 грн в обидві сторони. А ще проїзд на метро, в автобусах чи маршрутках по столиці. За місяць набігає кругленька сума – мінімум 940 грн, це з проїздом у метро.

Тож не дивно, що люди надають перевагу «попуткам», оскільки так дістатися до Києва чи того ж Воронькова значно дешевше. До метро Харківська можна доїхати на попутці за 10-15 грн.

КОМЕНТАР ПЕРЕВІЗНИКІВ

«ТС» у телефонному режимі звернулася із запитаннями до перевізників: чому подорожчав проїзд і чому саме на таку суму?

Власник ТОВ «Автосервіс» Євгеній Грона: «Ціни на проїзд зросли не лише у нас, а по всій Київській області через стрімке зростання ціни на пальне. Якщо вартість пального збільшується більш ніж на 10%, то ціна на перевезення переглядається. Вартість проїзду розрахововано за спеціальною формулою та погоджено з Київською ОДА. Беруться дані, за якими визначається вартість проїзду за один пасажирокілометр. За фактом, ціна могла б бути навіть вищою, ніж є на сьогодні.

Економіка створює такі умови, що коли не збільшити вартість проїзду, то підприємство не зможе існувати. Дійшло до того, що наш борг за пальне вже становить 800 тис. грн. Якби вартість пального так стрімко не зростала, то й ціна на проїзд не переглядалася б. Спитайте на заправних станціях, чому вони піднімають ціни на пальне? Якщо раніше за 1 літр платили 23 грн, то нині до 30 грн».

Директор ТОВ «АТАСС-Бориспіль» Сергій Пасько: «Зросла ціна на пально-мастильні матеріали, запчастини, збільшились податки із заробітної плати, зросли ціни на комунальні послуги. Підприємство несе збитки. Тому було створено робочу групу, тарифи погоджено в КОДА. І перевізники довели, що можуть збільшити вартість проїзду на 20-25%. Тому на таку суму і збільшився проїзд. Тарифи треба було підвищувати ще два місяці тому».

Надія КРИВОЛЬЧЕНКО, «ТС»

Share Button