ТОВ «Автосервіс» — автопідприємство, що забезпечує перевезення жителів міста Бориспіль, Бориспільського району, пільговиків

«Автосервіс» — це 17 років досвіду, близько 100 автобусів, які щоденно виходять на лінію, а ще WiFi та відеокамери чи не в кожній машині. Роботу підприємства забезпечують понад 250 працівників, з яких майже дві сотні – водії.

Заступник директора з перевезень Євгеній Ганганов розповідає: «Сьогодні «Автосервіс» обслуговує 12 автобусних маршрутів загального користування: приміські, внутрірайонні та внутріобласні й навіть міжміські. Пасажиропотік – близько 12 тис. При цьому за власний рахунок щоденно забезпечуються перевезення майже 1500 «пільговиків». Основні принципи роботи – безпека пасажирів та їх комфорт, ці питання тримають під жорстким контролем.

Робочий день в «Автосервісі» починається о 4-ій ранку, а завершується ближче до опівночі. Механіки, слюсарі, диспетчери і водії працюють злагоджено, як годинник. Водій ніколи не вийде на рейс без огляду медика, а автобус – без дозволу механіка. «Добро» на виїзд і шляховий лист видає диспетчер».

Автопарк підприємства заповнений «під зав’язку» найрізноманітнішою технікою. Пасажирів перевозять БАЗами, ІВАНами та новенькими РУТАми, які придбали в лізинг цього року. Водіям приємно працювати на нових машинах, а пасажирам комфортно їздити.

Завдяки безкоштовному Wi-Fi мають і «свого пасажира», який чекає на зупинці саме автобус «автосервіса».

Дрескод і «музей забутих речей»

Диспетчер «Автосервіса» Лілія Зюбровська не лише координує роботу водіїв, а й стежить за дотриманням графіка. «Іноді телефонують з проханням відзначити когось із водіїв. Комусь музика в салоні сподобалася, а комусь – ввічливе ставлення», — розповідає Л. Зюбровська. Ще одна ділянка її відповідальності – дрескод водіїв. Не дозволяється сідати за кермо у майках, коротких шортах чи капцях. Водій має бути доглянутий і охайно вдягнений.

Один куток кабінету Л. Зюбровської відведено для речей, які пасажири залишають в автобусах. «Музей ще не створили, проте експонатів вистачає», — жартує жінка. — Намагаємося розшукати власника, коли є хоча б найменша можливість. Якщо хтось забув чи загубив свої речі, може звертатися за телефоном 221-93-57 або знайти нас у соцмережі «Вконтакте». Ми читаємо всі повідомлення і завжди відповідаємо», — додає диспетчер.

Водіям, які хоча б раз прийшли на роботу напідпитку, загрожує звільнення

Усі водії «Автосервіса» знають, що з алкоголем на роботі жарти погані.

«Або робота, або чарка», — каже інженер з безпеки дорожнього руху Роман Шебаршинов, показуючи нам кабінет, де його колеги проходять медогляд.

«Подихали в «трубку», виміряли тиск, сказали кілька слів про загальний стан, і якщо все добре – можна на маршрут», — пояснив він.

Та якщо у медика раптом виникає підозра, то водій проходить додатковий тест на алкоголь. У разі якщо хтось дозволив би собі прийти на роботу напідпитку, це б автоматично означало звільнення.

Інша справа, коли людина нездужає. На цей випадок на підприємстві завжди є резерв: можуть оперативно замінити як водія, так і автобус.

Хороший водій, за словами Р. Шебаршинова, повинен не лише бездоганно знати правила дорожнього руху, а й уміти працювати й спілкуватися з пасажирами. До речі, без чотирирічного стажу на роботу в «Автосервіс» не беруть «Навіть водії з великим досвідом роботи на вантажному транспорті не завжди можуть «пересісти» на автобус», — пояснює чоловік.

Механік-діагност із 30-річним стажем

Володимир Бодня – механік з 30-річним стажем, тож знає машини та їх начиння від А до Я. Працюючи механіком в «Автосервісі», він щодня оглядає до 100 автобусів. Виявивши несправність, доповідає про неї колегам по цеху, а ті вже ремонтують.

«Вони у нас хірурги, а я – діагност», – посміхається В. Бодня і додає, що навчився визначати несправність навіть за шумом чи стуком.

У кожному автобусі є аптечка та вогнегасник

Жоден автобус «Автосервіса» не виходить на маршрут без вогнегасника й аптечки, запевняє інженер з охорони праці Олена Денісова. До питання охорони праці на підприємстві ставляться так само серйозно, як і до безпеки руху. Водіїв інструктують, вчать надавати першу медичну допомогу та орієнтуватися за складних ситуацій.

Жодна несправність – не проблема

У головного інженера «Автосервіса» Григорія Верещинського 30 років робочого стажу, і він знає, як забезпечити максимальний виїзд транспортних засобів: «Рішення приймаємо швидко, працюємо якісно. Немає такої несправності, яку б не змогли полагодити наші механіки.

Нині автопарк підприємства готується до зими. Гуму та решту необхідних запчастин уже замовили. При цьому акцент роблять не на країні-виробнику, а на якості товару.

В автопарку підприємства переважають автобуси українського автопрому. «Найстаршим» – не більше 13 років.

«Ремонтую пічку, щоб усім було тепло»

Володимир Кацан працює водієм в «Автосервісі» чотири роки, а за кермом уже понад 30. Об’їздив півсвіту, був у Німеччині, Польщі, Румунії, Болгарії, Туреччині, Росії. Автобус, на якому працює, знає, як свої п’ять пальців, і жартома називає «годувальником».

Підготовка до зими йде повним ходом

Сергій Соротін працює в «Автосервісі» механіком з ремонту транспортних засобів уже два роки. Нині разом з водіями він готує машини до зими.

Анатолій Тищенко (на фото): «До пасажирських перевезень звикав два роки»

В одного з кращих водіїв «Автосервіса» Анатолія Тищенка за плечима не тільки 35 років стажу, а й технікум річфлоту. Після армії все ж сів за кермо, але не судна, а автомобіля.

«Був далекобійником, а коли пересів на автобус, два роки звикав до пасажирських перевезень», — ділиться Анатолій Петрович. Нині до нього приходять стажуватися «новобранці».

Сергій Гудим: «На дорозі важливо дотримуватися водійської етики»

С. Гудим має 20 років водійського стажу, з яких понад 10 років працює в «Автосервісі». Чоловік вважає, що головне на дорозі – дотримуватися водійської етики: не любить, коли хтось «незручно» їде, і собі такого не дозволяє. Найбільше на роботі його тішить молодь: «Є категорія людей, яким ти постійно чимось «зобов’язаний». А от молодь інша! Вони і вітаються, і дякувати не забувають».

Василь Гудим: «До Уралу доїду без карти»

В. Гудим не визнає GPS. Усі атласи у нього в голові. «До Уралу дорогу знаю», — каже. За своє життя встиг попрацювати і в Москві, і в Магадані. Майже 40 років досвіду – не жарти. Нині його робота пов’язана з перевезенням пасажирів, хоча любов до відряджень і далеких мандрівок нікуди не зникла.

Учасників АТО перевозять безкоштовно, а студентам видають проїзні

Соціальна складова роботи компанії «Автосервіс» — безкоштовне перевезення учасників АТО, тому обмежень у перевезеннях тих, хто воював на сході країни, немає.

Окрім того, на підприємстві видають і продають проїзні для студентів та школярів. Щоб отримати чи придбати такий квиток, необхідно звернутися в «Автосервіс».

Дізнатися деталі можна за телефоном: 044-221-93-57.

«Автосервіс» підтримує учителів та медиків Бориспільського району

Щорічно підприємство «Автосервіс» забезпечує відділ освіти Бориспільського району безкоштовними проїзними для учителів. Про це «ТС» розповіла методист районного відділу освіти Валентина Мудровська: «Освітяни району на чолі із Миколою Каськівим висловлюють вдячність Миколі та Євгену Гронам за підтримку молодих спеціалістів та співробітників, які мають певні соціальні проблеми».

Безкоштовні проїзні квитки за аналогічною схемою видаються й працівникам медичної галузі району.

Тоня ТУМАНОВА, «ТС»

Share Button