Декомунізація у дії, або У мене нова адреса, що робити?

На виконання  закону «Про декомунізацію» у Борисполі перейменовано понад сто вулиць, площу та озеро. Більшість містян вважають реформу правильною і потрібною. Та, крім позитиву, реформа викликала й безліч запитань. Зокрема, що робити з документами, в яких вказано неіснуючу вулицю? На це питання відповів директор КП «Бориспільське бюро технічної інвентаризації» Анатолій МАНЬКО:

«Змінювати всі правовстановлюючі документи через нову назву вулиці немає необхідності. Нову адресу буде внесено до документів за потреби власників, лише у разі їх заміни або ж оформлення нових. Наприклад, при купівлі-продажу, оформленні спадщини, даруванні нерухомого майна тощо. Тобто, якщо ви не плануєте продавати чи дарувати своє майно, вам про зміну адреси можна не турбуватися.

Якщо все ж таки така необхідність з’явилася, панікувати не потрібно: оформлення нових документів мало чим відрізняється від процедури без зміни адреси. Так, наприклад, ви хочете продати майно і звертаєтеся до нотаріуса, який складає список необхідних для цього документів. У ньому, як правило, має бути й інформаційна довідка з БТІ. У цій довідці працівники БТІ вже зазначатимуть нову назву вулиці, адже в усіх інстанціях, починаючи від Міністерства юстиції і закінчуючи БТІ, є відповідне рішення про перейменовані вулиці. З цією довідкою нотаріус оформляє та реєструє правовий документ уже з новою адресою. Тобто зміна назви вулиці відбувається автоматично.

Ця процедура є однаковою для всіх видів оформлення прав: спадщина, купівля-продаж тощо. До речі, всі документи, де вказані назви вулиць до виконання закону «Про декомунізацію» (старі назви) є і будуть дійсними.

Це ж стосується і реєстрації за місцем проживання: відмітка про реєстрацію буде з новою назвою вулиці, незважаючи на відмітки інших жителів».

Ольга Рогач, «ТС»

Share Button