Поза зоною доступу, або Чому телефони РЕМ та газового господарства мовчать

Бориспільці, які цього місяця не додзвонилися до Бориспільського районного підрозділу «Київоблгаз» та Бориспільського районного підрозділу дільниці «Київобленерго», обривали телефони «ТС».

«Цілісінький місяць намагаюся додзвонитися у РЕМ. З дня на день набираю номер, а мені або музику увімкнуть, або запропонують почекати. Казна-що», — скаржиться пенсіонерка Віра Федорівна на колл-центр «Київобленерго».

Намагалася жінка телефонувати і на міські номери, і в колл-центр, але ті вперто мовчали. Тоді вона не втрималася і запитала у знайомої, яка працює у РЕМ, чому вони не відповідають, а та у відповідь тільки розсміялася.

«Каже мені, дзвоніть – не дзвоніть, а слухавку там ніхто не візьме, а якщо вам так пече, то самі йдіть на прийом», — розповідає пенсіонерка.

Віра Федорівна і рада б піти, але лякають її дорога і черги, а ще тиск, що стрибає.

«І хіба я одна така? У нас пів вулиці старих та немічних. Невже ж для того, щоб зі спеціалістом поговорити, я маю через увесь Бориспіль їхати?» — дивується вона.

Схожа ситуація і з бориспільською дільницею «Київоблгаз». Щоправда, минулого місяця Віра Федорівна таки змогла вийти на зв’язок, але на іншому кінці дроту їй просто нагрубили. «Нічого не тямлю у цій новій системі розрахунків. Кілька місяців поспіль у мене була переплата, от я і вирішила з’ясувати, чи потрібно мені платити і скільки, а замість відповіді мене насварили, як школярку, і пообіцяли виставити рахунок на 2 тис. грн під Новий рік. Після того я ще довго заспокоїтися не могла. Може, якби вона мене бачила, то не дозволила б собі так зі мною говорити»,  ̶  обурюється жінка.

Цього ж місяця вона кілька разів набирала номери «Київоблгазу», аби просто передати показники лічильника, але жодного разу на дзвінок не відповіли.

«ТС» вирішила з’ясувати, у чому справа, але і нам не одразу вдалося додзвонитися.

КОМПЕТЕНТНО

«Колл-центр «Київобленерго» приймає усі дзвінки, труднощі можуть бути лише в години пік»

Начальник Бориспільського районного підрозділу ПАТ «Київобленерго» Роман Гамениця запевнив, що у них телефони спрацюють справно, але всі дзвінки переадресовуються на колл-центр. Там інформацію після отримання опрацьовують та перенаправляють на підрозділ. Він не виключив, що іноді з прийомом інформації можуть бути певні затримки, переважно в години пік.

«Якщо виникає якась термінова проблема, то, зрозуміло, телефонувати потрібно одразу, а якщо щось не надто термінове, зателефонувати можна й після 17.00. Тоді дзвінків менше, а це означає, що відповіді довго чекати не доведеться», — пояснив Р. Гамениця.

 

У Бориспільській дільниці «Київоблгазу» запевняють: на всі телефонні дзвінки відповідають і споживачам не грублять

Начальник Бориспільської дільниці Броварської філії ПАТ «Київоблгаз» Ігор Зайончик не виключає, що через пікові навантаження на АТС деякі абоненти не могли додзвонитися до них із першого разу.

«У 20-их числах, коли люди звикли оплачувати рахунки, через велику кількість дзвінків АТС не справляється з їх обробкою. Проте у платіжках вказано кілька телефонних номерів, аби нашим споживачам було зручніше з нами контактувати, а також номери контакт-центрів, мобільні. Що стосується нашої дільниці, то ми працюємо у штатному режимі й слухавки піднімаємо», — запевнив І. Зайончик.

Начальник Бориспільської дільниці ПАТ «Київоблгаз» також прокоментував звернення нашої читачки щодо хамства і наголосив: Якщо такий факт дійсно мав місце, споживач має принести письмове звернення, де вказано час, дату і бажано прізвище співробітника, який приймав телефонний дзвінок.

Нагадаємо, що споживачі газу Київської області мають змогу телефонувати до  Контакт-центру «Київоблгазу» за такими номерами:

044-36-46-104

097-104-5-104

050-104-5-104

Додатково клієнти можуть звернутись до газової компанії на електронну пошту contact@kv.104.ua  або в своєму аккаунті в Особистому кабінеті.

Підготувала Тоня ТУМАНОВА, «ТС»

Share Button