«Мерседеси» комунальникам під Новий рік

Минулого тижня успіхом увінчалася робота, над якою офіційний Бориспіль трудився 2,5 роки. Місто отримало сучасні автосміттєвози для КП «ВУКГ», оскільки проблеми з проходженням коштів через державне казначейство вичерпалися. Про довгоочікувану подію повідомив міський голова Анатолій Федорчук у понеділок, 14 грудня.

федорчук автоцентр«У п’ятницю відбулася презентація товару з передаванням техніки – два нові сміттєвози автомобілі «Мерседес» з сучасним обладнанням, загальною вартістю 4 млн грн», —  повідомив міський голова. За його словами, ключова пересторога німецьких постачальників автівок була в тому, що ті сумнівалися в повній оплаті з українського боку через коливання курсу долара.

Йшлося, що гарантійне обслуговування звичайного сміттєвоза має відбуватися кожні 10 тис. км, а «Мерседеси» потребують планового техогляду кожні 50 тис. км. Також виробником на все обладнання новеньких сміттєвозів дається три роки гарантії. Тому мільйонні витрати на вивезення сміття міський голова назвав виправданими, а тим комунальникам, кому пощастить керувати дорогими авто, порадив пам’ятати про відповідальність.

Також А.Федорчук поінформував, що невдовзі відбудеться повна заміна старих сміттєвих баків у місті на нові, європейського зразка. Щоправда, голова висловив занепокоєння, чи вдасться КП «ВУКГ» пройти електронні торги (тендери) – нововведення, що пропонує держава, —  на право вивезення сміття у своєму ж місті. Коли ні, то навіщо техніка? На жаль, подібні парадокси відомі в Україні.

Доповненням теми стало повідомлення першого заступника міського голови Миколи Корнійчука про те, що в Борисполі договори на вивезення сміття жителями приватного сектору по-старому ігноруються, хоча вартість послуги для одного двору становить лише 17 грн, тоді як у сусідній Білій Церкві така послуга вартує 18 грн для однієї особи. Схоже, Борисполю час вивчити досвід сусідів та переглянути тарифи на сміття.

Оксана ІВАНОВА, «ТС»

 

ДО ТЕМИ

Трудяги та стиляги, або Пригоди «Мерседесів» у Борисполі

У «Мерседеса» навіть сміттєвози стильні. Два з них уже виблискують новенькими боками на подвір’ї КП «ВУКГ». Хоча, якщо бути чесними, то ці автівки «напівкровки» — адже кабіна, мотор та ходова – німецького виробництва, а гідравліка та власне бункер для сміття – українського. На вулиці міста вони виїдуть не раніше 2016 року, адже поки у «стиляг» немає відповідних паспортів та реєстрації.

Німець поганого не вигадає

За словами працівників КП «ВУКГ», машини добрі, адже німець для себе поганого не вигадає.

«Кабіна дуже зручна. Кондиціонера там немає, але є комп’ютер», — розповідає завідувач гаража Володимир Пасько. Проте як автівки покажуть себе в роботі — побачимо, адже той самий «німець», коли конструював свій «Мерседер», розраховував, що на звалищі буде тверде покриття, а не півметрове багно.

«Щоб хоч якось проїхати по сміттєзвалищу, дорогу висипають будівельним сміттям, а там і гвіздки, і дріт, і гайки, і все, що завгодно. Наші працівники щодня зі скатів дістають кілька таких «подарунків». Як працюватимуть в таких умовах «Мерседеси», поки невідомо. Один із виходів – просто не випускати їх на вулиці під час негоди», — каже В.Пасько.

До слова, кияни, які теж займаються вивезенням сміття, на своїх «Мерседесах» часто грузнуть на сміттєзвалищі у Борисполі. Визволяти їх приїздять спеціальні бригади зі столиці, а коли й така «реанімація» не допомагає, то з багна їх витягують за допомогою тракторів.

На техогляд стильним бориспільським сміттєвозам потрібно буде їхати до Києва, адже у Борисполі відповідного сервісу немає. Щоправда, «Мерседес» дає трирічну гарантію, тож якщо виникнуть якісь технічні несправності, — ремонт буде безкоштовним.

Що ж стосується української частини сміттєвоза, її виготовлено на Кременчуцькому заводі й вона, за словами працівників КП «ВУКГ», помітно відрізняється від німецької.  «Виробник  — Україн, і цим все сказано», — кажуть комунальники, не вдаючись до подробиць.

Хто працюватиме на стильних сміттєвозах, поки невідомо, але у КП «ВУКГ» сподіваються, що ні автівки, ні бориспільскі дороги не підведуть, і вивезення сміття у Борисполі стане на порядок якіснішою процедурою.

Трудяги і стиляги

«То стиляги, а це – трудяги», — наголошують працівники «ВУКГ», порівнюючи «Мерседеси» та старенькі МАЗи. Останні, до слова, відпрацювали на підприємстві понад 10 років.

За словами головного інженера КП «ВУКГ» Володимира Найчука, машини працюють без вихідних і щодня здійснюють по чотири виїзди: «Наші МАЗи давно вже своє відслужили. Нині всі їх заробітки ідуть на те, щоб покрити витрати на запчастини та пальне».

І хоча з нового року МАЗи замінять на «Мерседеси», старі авто «списувати» не збираються, вони залишатимуться на підхваті.

Тоня ТУМАНОВА, «ТС», фото автора

Share Button