«ФОРУМ-ТЕАТР» У БІБЛІОТЕЦІ
Наприкінці листопада в центральній бібліотеці міста відбулося театральне дійство «Форум-театр» за участі учнів ЗОШ № 1, бібліотечних працівників та відвідувачів. Організаторами виступили Київська громадська організація «Театр для діалогу» у співпраці з Бориспільською центральною бібліотекою за підтримки Програми розвитку ООН та Уряду Японії.
У веселому і цікавому творчому процесі глядачі разом із акторами знаходили відповіді на складні запитання: «Як не сваритися з батьками?», «Як уникнути приниження дитини в сім’ї?», «Як правильно будувати взаємовідносини учителів з учнями?».
До уваги присутніх представили дві ситуації: у класі, коли вчитель не дає учню відстояти свою думку, аргументуючи це всім відомими фактами, та вдома – коли мама сварить доньку, що та не забрала молодшого братика з дитячого садочка. З’ясувавши, хто саме потерпає від пригнічення у змальованих ситуаціїях а хто свідомо чи ні стає пригноблювачем, глядачам запропонували ще раз переглянути виставу. Однією з особливостей форум-театру є відсутність рекомендацій глядачам, як необхідно поводитися, адже кожна людина робить свій вибір сама, і ніхто не може їй вказувати, як слід чинити в конкретному випадку. Під час повторної постановки кожен міг зупинити хід вистави, втрутитися в неї як актор, щоб власним прикладом показати, як може змінити ситуацію на краще. Таким чином, у випадку з вчителем і учнем з’явився директор школи та трієчник з останньої парти, який заступився за однокласницю, у другому – бабуся, яка вказала мамі й на її недоліки.
Завдання «Форум-театру» полягає в тому, щоб кожен зміг знайти вихід із проблемної ситуації завдяки корисній інформації, набуття навичок із використанням досвіду інших людей та розкриттям можливостей власного емоційного інтелекту.
Інф. «ТС», фото Тетяни Підгурської
[…] У Лубенській ЦРБ ім. Володимира Малика (Полтавська обл.) увагу було акцентовано на темах булінгу в шкільному середовищі, міжособистісних стосунках, стосунках між дітьми та батьками. В основу такого підліткового соціального театру покладено принцип “рівний — рівному”. Школярі в інтерактивній формі отримали інформацію про ознаки булінгу та форми його попередження. “Молодь набула навичок дій у ситуації вибору з використанням досвіду інших людей та власного емоційного інтелекту. Поведінка молодих людей змінилася з асоціальної на більш неагресивну. У підлітків та молоді з’явилися додаткові зовнішні стимули для креативності, активності, самостійності, відповідальності за своє благополуччя та стосунки з оточуючими”, — пояснює керівник ГО «Твій Світ» Олександр Чепур. Детальніше тут Київська Го «Театр для діалогу» у співпраці з Бориспільською центральною бібліотекою (Київська обл.) за підтримки Програми розвитку ООН та Уряду Японії запропонували у форматі форум-театр знайти відповіді на складні запитання: «Як не сваритися з батьками?», «Як уникнути приниження дитини в сім’ї?», «Як правильно будувати взаємовідносини учителів з учнями?». Детальніше тут […]