Бориспільська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області інформує

Запитували? — Відповідаємо

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки –ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

 

Чи зобовязані всі платники податку на додану вартість отримувати витяг з реєстру платників ПДВ?

Внесеними змінами до Податкового кодексу України з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.

Отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим. Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді.

 

Як виправити помилку якщо платником податку було помилково оформлено зайву податкову накладну (двічі на одне постачання)?

У випадку помилкового складання податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг (складення двох податкових накладних на одну операцію з постачання товарів/послуг) та реєстрації їх в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), платник податку, з метою виправлення допущеної помилки, має право скласти розрахунок коригування до помилкової (другої) податкової накладної. Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН покупцем (отримувачем) товарів/послуг, з дотриманням визначених термінів реєстрації.

 

З початку року надано 7540 адміністративних послуг

До Центру обслуговування платників Бориспільської ОДПІ (далі – ЦОП), звернулося 2711 відвідувачів з метою отримання реєстраційного номера облікової картки платників податків з Державного реєстру фізичних осіб платників податків.

З метою реєстрації книг обліку розрахункових операцій звернулось 1371 суб‘єктів господарювання, щодо реєстрації РРО – 300.

На сьогодні 1099 платників отримали довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, також з реєстру платників податку на додану вартість було видано 165 витягів.

 

З платниками Бориспільщини проведено черговий семінар

У приміщенні Бориспільської ОДПІ проведено семінар з метою інформування представників бізнесу про актуальні питання щодо впровадження електронної системи адміністрування ПДВ.

Начальник Бориспільської ОДПІ Володимир Свириденко звернув увагу представників бізнесу на актуальні зміни та нововведення у податковому законодавстві, також присутніх було поінформовано про умови застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Під час заходу провідними фахівцями було надано вичерпні відповіді на актуальні питання, які виникали в учасників семінару.

Share Button