Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших запитань своїх клієнтів

За два місяці карантину до Київобленерго надійшло понад 372 тисяч звернень клієнтів. Більшість, а саме 360 тисяч, телефоном. Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших питань своїх клієнтів та розповідає, як можна сьогодні вирішити їх дистанційно без дзвінка до кол-центру.

«Минулого року Київобленерго увійшов до родини ДТЕК. Це стало початком впровадження значних змін у клієнтському сервісі для мешканців Київської області. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань споживачів в онлайн», – розповів генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

  1. Як швидко і просто передати покази лічильника?

Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:

– скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на сайті;

– через Viber чи Telegram. Через меню пошук знайти Київобленерго і приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».

– відправивши SMS на номер (067)2397238;

– електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua.

  1. Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?

Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси – пишіть у приватні повідомлення на сторінці Київобленерго в соцмережі Facebook.

Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка – не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу – до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Електрики цих компаній повинні усунути проблему.

Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це Київобленерго.

  1. Як зробити заявку щодо роботи лічильників?

Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.

Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту енергетика можна замовити онлайн на сайті компанії. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області.

Share Button