«ДЕ МОЯ ПЛАТІЖКА ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ?»: що робити, якщо її не отримали

На «гарячу лінію» «ТС» звернувся житель міста Борисполя, давній читач і шанувальник газети Дмитро Іванович Клівода, який мешкає по вул. Ціолковського. Пенсіонер занепокоєний, що вже близько трьох місяців не отримує платіжки за електроенергію, тому змушений їздити в центр та забирати їх самостійно.

«Мені вже 82-ий рік, тож дуже важко даються такі поїздки. Це треба витратити 6 гривень на проїзд в одну сторону, 6 гривень – назад. І ще пів дня простояти в черзі», – бідкається чоловік. Дмитро Іванович непокоїться про нарахування пені та втрати субсидії, якщо не сплатить вчасно, тому зараз намагається платити наперед.

Але від цього проблема з доставкою платіжок не зникає. Тож «ТС» з’ясовувала, де ж шукати горезвісну платіжку, якщо її не принесли додому?

На Ватутіна платіжок уже не знайдете

Перше, що спало на думку, де шукати платіжку, – це Бориспільський районний підрозділ «Київобленерго», або у народі РЕС, який знаходиться на вулиці Ватутіна. Та коли переступаєш поріг цієї установи, на вас чекає прикра несподіванка: рахунки на оплату тут уже не видають. Про це свідчить оголошення, яке надруковане майже біля кожного віконця абонентського відділу: «Шановні споживачі! Рахунки за використану електроенергію отримувати за адресою: м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 95».

Нині тут функціонує абонентський відділ з технічних питань: показники лічильників, встановлення та заміна лічильників тощо, а фінансові питання (проплата та нарахування, платіжки) – вже в іншій структурі.

Знайомтеся: Бориспільське відділення обслуговування клієнтів ТОВ «Київська обласна ЕК»

Упевнена, що більшість навіть не чули про існування такої організації, але і не дивно, адже, як розповіли нам самі працівники, за новою адресою (вул. Київський Шлях, 95) вони переїхали зовсім недавно.

Однак на роботі це не позначається: працює відразу декілька фахівців, які досить швидко вирішують питання, з яким звертається відвідувач. Тож значних черг поки немає.

Не прийшла платіжка? Є дві причини

На сьогодні виникли труднощі з доставкою рахунків додому, оскільки кур’єри просто відмовляються працювати за низьку заробітну плату. Як повідомили в Бориспільському ВОК, у зв’язку з цим було укладено відповідний договір з Укрпоштою, аби у 2020 році доставкою платіжок по місту і району займалися листоноші, як це було раніше.

Також, за інформацією провідних фахівців вказаної служби, платіжки навіть не друкуються, якщо є переплата. Такі «мінусові» рахунки друкують лише орієнтовно раз на квартал. Тож варто слідкувати за показником лічильника та, аби уникнути будь-яких непорозумінь, можна звернутися на «гарячу лінію» (телефон вказаний у платіжках): уточнити стан рахунку або чи надходив попередній платіж.

Як дістатися до Бориспільського ВОК?

Попри швидкий технічний прогрес, коли адресу можна ввести у своєму смартфоні і без будь-яких перешкод дістатися до вказаного місця, для більшості людей з району знайти нове місце – це досить вагома проблема.

Тож «ТС» допомагає читачам швидко знайти необхідну адресу: вул. Київський Шлях, 95.

Орієнтиром має стати Бориспільський державний історичний музей, що  знаходиться неподалік перехрестя вулиць Бежівка (колишня Дзержинського) та Глибоцької. Відразу біля музею стоїть двоповерховий будинок (№ 83), за яким необхідно повернути ліворуч. І ще одне підтвердження, що ви йдете у правильному напрямку: навпроти цього повороту по інший бік дороги знаходиться магазин «Фора».

Повернувши, йдіть прямо до новозбудованого багатоповерхового будинку, в якому зі сторони п’ятиповерхівки і знаходиться Бориспільське відділення обслуговування клієнтів ТОВ «Київська обласна ЕК».

Віта ПРАВДЕНКО, «ТС»

Як-добратися-до-РЕС-2

Share Button