«Кепка, як у мера»: як Віталій Назаркевич популяризує Бориспіль і допомагає армії

У Борисполі дедалі популярнішою стає «кепка, як у мера» з написом «Borik». Це один із сувенірів, які розробляє Віталій Назаркевич. Так він не лише популяризує Бориспіль, а й допомагає армії.

Творець одного із нових символів Борисполя розповів «ТС» історію появи «кепки, як у мера», а також сподівається, що кошти від продажу підуть на «суперсекретну зброю НАТО».

«Спочатку кепки з’явились як супутній аксесуар на підтримку бориспільських зошитів і дуже швидко розійшлись. У тій партії були чорні снепбеки. Після цього я робив ще стилізовані кепки для «Міленіуму», з якими вони їздили на змагання за кордон. «Кепка мера» з’явилася у 2020 році.

І вже під час війни виникла думка: «А раптом я зможу зібрати гроші на ЗСУ, зробивши кепки?». Так співпало, що мені зателефонував Борис Шапіро… і я оголосив передзамовлення. І у цій партії було понад 300 кепок. Близько третини ми відправили різними областями. Думаю, це пов’язано з тим, що люди тимчасово виїхали подалі від кордону з русньою.

Прибуток від передзамовлення – майже 33 тисячі гривень – відправив на підтримку ЗСУ і, сподіваюсь, що і ми доклались до якоїсь суперсекретної зброї НАТО.

А люди ще пишуть і пишуть, тож, можливо, невдовзі буде ще одна партія».

Інф. «ТС»

Share Button