Бориспіль відчуває наслідки паливної кризи: перевізники підвищують вартість проїзду і скасовують частину рейсів на Київ та в села

Паливна криза у Борисполі набирає обертів. Ціни на заправках невпинно зростають, черги з автівок не зменшуються. Перевізники ж, які возять на Київ та в села, повідомили хто про скорочення рейсів, а хто – про підвищення вартості проїзду.

ДО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ 50 ГРН, ДО ЛІВОБЕРЕЖНОЇ 70 ГРН: «АТАСС-БОРИСПІЛЬ» ЗАЯВИВ ПРО ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ

З понеділка 16 травня вартість проїзду з Борисполя до Києва зросла. Як повідомило підприємство «АТАСС-Бориспіль», проїзд здорожчає через підвищення цін на пальне.

«До Бориспільської – 50 грн, до Лівобережної – 70 грн», – повідомив перевізник.

Вартість проїзду до Сошникова сягне 65 гривень, до Старого – 60, до Рогозова – 33.

«НАШЕ ОБУРЕННЯ ТІЛЬКИ ФБ І ПОБАЧИТЬ…»

А ось як відреагували на не зовсім популярне рішення користувачі соцмереж (орфографію авторів не змінено):

«Сьогодні «АТАСС-Бориспіль» анонсував підняття плати за проїзд з 16.05.2022 р. на 30%, мотивуючи це здорожчанням пального. Також сьогодні, поки їхала Лівобережна-Бориспіль, нарахувала 4 напівпорожні автобуси маршруту 316 в напрямку Бориспіль-Лівобережна. Мабуть, очільники цього підприємства не замислюються над економічною доцільністю та оптимізацією ресурсів. Їм легко просто підняти плату за проїзд».

«Ну, як варіант, ввести бартер: проїзд – літр соляри, талоном (сумний жарт)».

«АТАСС-Бориспіль, ви при своєму розумі? Як працювати? Як їздити? Володимире Борисенку, ну де ви? Як так можна?»

«А мер же говорив, що під час військовому стану тарифи не піднімуть! Обіцянка-цяцянка, чи що? Маршрутки для початку зробіть нормальні. А то заходиш і дивишся, щоб не сісти ні в що і в мазуту на дверях не вимазатися!!! А то ще й треба дивитися під ноги, бо пол провалюється».

«От справді, я не розумію, чому в інших країнах для українців роблять безкоштовним проїзд на час війни, а в Україні в той час, коли над головами літають та зриваються бомби, через день виє сирена, перевізники піднімають плату за проїзд».

«Господи, хай Бог милує, до Лівого берега 70 грн, з ума зійти можна, що робиться, треба щось робити… бо це дійсно щось… у людей роботи нема, війна іде…»

«Я думав буде по 100 грн, щоб без здачі».

«Саме погане, що все одно пасажири будуть, а наше обурення тільки фб і побачить…».

«Якщо ціна пального 70 грн, то 8 пасажирів (сплачуючи 70 грн за проїзд) покривають витрати пального і амортизації. Залишається сума на обслуговування, ремонт авто і з/п персоналу. Вважаю, ціна завищена».

«У серпні 2021, коли ми з іншими активістами боролись проти чергового незаконного підвищення, я саме такий хід подій і передбачала і пересіла на велосипед, який за 1,5 місяця окупився. Як-то кажуть, не пройшло і півроку».

«Борисполю потрібний муніципальний транспорт».

«АВТОСЕРВІС» СКОРОЧУЄ НИЗКУ РЕЙСІВ НА КИЇВ ТА В СЕЛА

«Автосервіс» заявив про скорочення низки рейсів на Київ та в села. Причина – висока вартість пального.

У зв’язку з високою ціною на дизельне пальне, та неможливістю його придбання  (в зв’язку з відсутністю на АЗС та нафтобазах) підприємство «Автосервіс» вимушене скоротити кількість автобусних рейсів з 17.05.2022 р. (на невизначений термін) на маршрутах, а саме – не виконуватимуться наступні рейси (вказано час для рейсів з міста Борисполя):

№ 317 Бориспіль – Київ (метро Харківська) не виконуватиметься зовсім;

№ 318 Бориспіль – Київ (метро Харківська) з 10.00 до 16.00;

№ 8 Бориспіль – с. Іванків з 09.00 до 17.30;

№ 9 Бориспіль – с. Любарці з 09.15 до 17.40;

№ 5 Бориспіль – с. Кийлів з 09.15 до 16.00;

№ 11 Бориспіль – с. Проців з 08.00 до 18.00;

№ 12 Бориспіль – с. Головурів з 10.00 до 17.20;

№ 13 Бориспіль – с. Дударків з 07.00 до 17.00.

Під знаком запитання залишається вартість проїзду по Борисполю. Саме тому журналісти «ТС» звернулися за коментарем до міської влади – чи варто бориспільцям готуватись до чергового підвищення вартості проїзду і коли?

Віталій Горкун: «Ціни на проїзд не зростатимуть, але рейси можуть скоротити або й зовсім відмінити»

Заступник міського голови Віталій Горкун наголосив, що тарифи на проїзд не зростатимуть, оскільки це призведе до суспільного резонансу та зменшення перевезень.

За його словами, перевізники звернулися з приводу ситуацією, що виникла, до міської влади. Міська рада, своєю чергою, – до військово-цивільної адміністрації: посприяти врегулюванню проблеми із закупівлею пального чи компенсацією його вартості на державному рівні.

«Гадаю, незабаром почнеться скорочення рейсів, а згодом, можливо, і їх відміна. Поставте себе на місце підприємця-перевізника: проблемно закупити пальне, виплатити заробітні плати водіям, до того ж зменшився в рази і пасажиропотік. Тобто зараз перевізники працюють собі у збиток, так би мовити, «волонтерять». А міжміські маршрути підпорядковуються не Бориспільській міській раді, а Київській обласній державній адміністрації (нині Київська обласна цивільна адміністрація)», – підкреслив В. Горкун.

Водночас посадовець додав, що сьогодні навіть КП «ВУКГ» не може закупити пальне, проте сміття вивозиться, послуги населенню надаються, хоча комунальне підприємство і працює у мінус.

Володимир Борисенко: «Підтримати перевізників повинна держава»

Пізніше про тарифи на перевезення висловився і міський голова Володимир Борисенко. Він запевнив, що підвищення вартості проїзду у місті не планується.

«Є велика проблема – немає можливості компенсувати перевізникам з бюджету… Хочу звернутися до депутатів ВР розглянути варіант підтримки перевізників за рахунок бюджету. Зараз дуже важливо зберегти на рівні ціни на  продукти та перевезення. Держава має продумати компенсаторний момент», – сказав міський голова.

А ТИМ ЧАСОМ…

Кабмін призупинив державне регулювання цін на пальне

Кабінет Міністрів домовився з операторами ринку призупинити державне регулювання цін на пальне з метою якнайшвидшого вирішення ситуації з дефіцитом, що виник на тлі агресії російської федерації. Про це в ефірі національного телемарафону розповіла перша віцепрем’єр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко.

За словами Свириденко, очікується, що таке рішення вплине на граничні ціни пального. Зокрема, літр дизелю коштуватиме не дорожче 58 гривень, а бензину – 52.

«Як тільки відчуємо, що оператори ринку зловживають становищем, ми впроваджуватимемо щодо них санкції. Ми будемо моніторити ситуацію щодобово та не дамо, щоб нас з вами ошукали», – додала віцепрем’єр-міністр міністр економіки.

Водночас Євросоюз запровадив для України так звані коридори солідарності. Влада робить і готова робити все необхідне, щоб дати бізнесу можливість завозити пальне в країну. На пунктах пропуску автомобільному й залізничному транспорту із пальним надається абсолютний пріоритет.

Підготувала Марина ГРИЦЮК, «ТС»

 

Share Button