За звання молодіжної столиці України-2020 змагатимуться 48 міст

Заявки на участь у Національному конкурсі «Молодіжна столиця України-2020» подали 48 міст України. Такі дані були оприлюднені після підбиття підсумків на засіданні Наглядової ради «Молодіжної столиці України» у Міністерстві молоді та спорту України, яке перебуває у процесі реорганізації.

«Ми трішечки не дотягнули до повного покриття по областях – заявки для участі у конкурсі подали 48 міст від 21 області України. Це більше міст, ніж було минулого року, але дещо менше, ніж позаминулого, коли конкурс проводився вперше», – розповів голова Наглядової ради Олександр Ярема.

У перший рік проведення конкурсу (2018-ий) всього було 56 заявок, і переміг Львів, у 2019 році за статус молодіжної столиці змагалося 41 місто, і переміг Кам’янець-Подільський.

Офіційний старт конкурсу було оголошено 14 вересня, до 30 жовтня тривав прийом заявок, зараз іде процес розгляду та оцінювання цих заявок, 19 листопада на засіданні Наглядової ради буде обрано міста-фіналісти, до 10 грудня пройде фінальний відбір, і вже 31 грудня місто-переможець офіційно набуде статусу молодіжної столиці України 2020 року.

ДО ТЕМИ

За туристичний бренд Київщини пропонують 250 тисяч гривень

Київська обласна державна адміністрація оголосила конкурс на найкращу концепцію туристичного бренду Київщини.

До участі в конкурсі запрошуються всі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області, повідомляє пресслужба КОДА.

«Концепція має бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (згідно з умовами конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики)», – йдеться в повідомленні.

Також у КОДА наводять умови, за яких заявку буде допущено до розгляду: ідея бренду має бути авторською; заявка має містити ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього; заявка має містити опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 25 листопада.

 

Share Button