New Fashion Zone: дизайнери з Борисполя – претендентки на перемогу в Міжнародному конкурсі молодих дизайнерів

Одразу два дизайнери з Борисполя – Євгенія Іванова й Анна Хруленко отримали високі оцінки на Кастингу і тепер претендують на перемогу в Міжнародному конкурсі молодих дизайнерів New Fashion Zone. Фінал Конкурсу відбудеться 20 вересня у Києві.

Основна ідея колекції Євгенії Іванової – створити модний, спортивний одяг для молодих дівчат. У своїх роботах вона використовувала трикотаж середньої щільності. Колекція розрахована на яскравих особистостей, які не бояться самовиражатися.

Ментор Євгенії – Катерина Черняк, імідж-консультант, викладач стилістики Європейської Школи Дизайну, співвласник бренду Samokish високо оцінила колекцію дизайнера: «В Євгенії цікава колекція. Ми разом обговорили її концепцію, додали деталей і матеріалів».

У свою чергу, Анна Хруленко створює одяг для мусульманок, що підходить для відвідування урочистостей, фотосесій і відеороликів. У колекції переважають тканини з шифону та шовку, а також камені Сваровскі в металевій оправі. На створення колекції дизайнера надихнула книга «Дружини Івана Грозного», а також замки і культура Швеції (вікінгів).

Відзначимо, що номінації конкурсу 2019 року виглядають так: KIDS, CASUAL, MEN, NOT FOR MODELS, Z-GENERATION, SPORT-FASHION, OUTERWEAR, SUSTAINABLE FASHION, FASHION-TECH, ART.

«Конкурс NFZ – це 5 років роботи, 5 конкурсів, 1678 заявок, 512 учасників, 217 фіналістів, дизайнерів з 17 країн. Конкурс  –  центр розвитку молодих дизайнерів і дає можливість новим учасникам обмінятися досвідом, набути необхідних знань та продемонструвати своє бачення українським і зарубіжним експертам у сфері моди», – розповіла PR-директор Наталія Толуб.

За її словами, створення колекцій для фіналу стало можливим завдяки проєкту fashion-менторства від NFZ, в який потрапили всі фіналісти. У ньому fashion-експерти діляться своїм професійним досвідом, допомагають конкурсантам розвинути навички дизайнера, адаптуватися до професії і виробити високі стандарти роботи.

«Фінал Конкурсу – це третій етап змагання, де фіналісти Кастингу Конкурсу продемонструють міжнародному журі свої навчальні колекції з шести луків. Журі визначить переможців у кожній із номінацій. Переможців чекає багато призів від наших партнерів, зокрема, комп’ютерна, промислова машинка від компанії Softorg. А також Грант на розроблення стратегії просування від проєкту БУДЬ в UA», – відзначила Толуб.

Ще на фіналі можна буде побачити грандіозне перетворення українських зірок і ведучих телеканалу «1+1» у відомих кіноперсонажів з використанням одягу та аксесуарів українських дизайнерів і брендів. У проєкті візьмуть участь Дмитро Коляденко, Руслан Сенічкін, Нелі Шовкопляс, Людмила Барбір, Олексій Душка.

Довідка про компанію

New Fashion Zone Group заснована в 2015 році. Компанія має 3 напрямки діяльності.

  1. NFZ – інноваційна платформа навчання та розвитку конкурентоспроможності, що об’єднала в професійне ком’юніті підприємства фешн і легкої промисловості.
  2. New Fashion Zone Contest – стартап майданчик для креативних фешн-підприємців. Його мета – конкурентний фешн-продукт.
  3. Торговий Дім NFZ – розвиває експорт і професійно закриває питання B2B продажів. Голова Правління – Марія Терехова. Засновники – Антон Рудич і Марія Терехова.

Тоня ТУМАНОВА, «ТС»

Share Button