Їздити «стрьомно», бо маршрутки під тобою розсипаються: бориспільці розповіли, що не так із громадським транспортом

У місті вже не один місяць говорять про покращення якості громадського транспорту. Вартість проїзду зросла, а от на якість перевезень це поки що не вплинуло. Ще від початку року влада обіцяє представити оновлену схему маршрутів. Як писала «ТС», у транспортній комісії очікували, якщо не на загал, то депутатам її представлять вже у вересні.

Натомість громаді запропонували опитування. Його результати обіцяють врахувати при формуванні схеми маршрутів. Та оскільки їх ще не оприлюднили, журналісти самі запитали у бориспільців про громадський транспорт: чи задоволені вони якістю перевезень і що хотіли б змінити?

Софія, 71 рік:

– Не так часто їжджу маршрутками, то скаржитись дуже не буду. Одне хочу сказати – ціна справді зависока як для такого транспорту.

Галина, 38 років:

– Хоч і користуюсь громадським транспортом нечасто, але можу сказати – я невдоволена. Покращувати треба все – починаючи від обслуговування і завершуючи самими автобусами. Хто їздить, той знає, що влітку жарко, взимку – холодно, а коли дощ, то за комір капає. Та й тарифи не відповідають якості. Якщо говорити про зміни, то спочатку нехай хоч водії стануть людяніші.

Оксана, 31 рік:

– Їздити на бориспільських маршрутках «стрьомно»: одні брудні, а інші несправні. Як тут будеш задоволений?! Вартість проїзду збільшили, але нічого не змінилось. Образливо, коли платиш, а маршрутка хоче – їде, а не хоче – ні. Вважаю, автобуси треба не ремонтувати, а повністю міняти. Маршрутів по місту вистачає, але біда в тому, що не всі вони їздять.

Тетяна, 49 років:

– Громадським транспортом користуюсь постійно, бо машини не маю. Я не дуже вибаглива, то й не скаржитимусь. Вартість проїзду, як на мене, теж прийнятна.

Як покращити якість? Навіть не знаю. Вже не доводиться чекати по пів години на зупинці, і то добре. Загалом, я без проблем можу дістатись туди, куди мені потрібно, в будь-який кінець міста.

Володимир, 29 років:

– В нашому транспорті мені подобається все, окрім вартості. Дуже дорого. Якщо роботу транспорту хочуть покращити, то нехай спершу змінять ставлення до пасажирів, щоб було більше людяності.

Валентина, 69 років:

– Маршрутками користуюсь час від часу. Зараз велика проблема доїхати на вулицю Європейська, бо ходить тільки 7А, а раніше і 8-ий маршрут був. А зараз все відмінили. Про те, які ті маршрутки «красиві», ви й самі знаєте. Вартість проїзду чимала, проте зараз все дорожчає… Якщо щось і міняти, то це ставлення водіїв. Бо як дістаєш посвідчення інваліда, то чортом на тебе дивляться.

Ольга, 35 років:

– У мене дитина часто їздить маршрутками і, загалом, громадським транспортом Борисполя задоволена, але вартість могла б бути нижча. Коли було по 6 гривень – мене влаштовувало. Ми один час жили у Києві, то я надивилась на переповнені маршрутки, де люди падають. А тут краще, я спокійно можу відправляти дитину, бо син знає водіїв, а водії його.

Микола, 34 роки:

– Їжджу часто, і можу сказати – всім задоволений. Вартість проїзду нормальна, от якби ми платили по 50 гривень, як у Європі, то могли б говорити і про інші умови. Якщо йдеться про покращення – то варто було б частіше проводити техогляд транспорту, адже це наша з вами, пасажирів, безпека.

Сергій, 30 років:

– Ми з родиною часто їздимо маршрутками. І можна сказати, що задоволені, але не тоді, коли транспорт під тобою розсипається. Про співвідношення ціна/якість навіть і не говоримо. Якщо вже берете 10 гривень, то хоча б відремонтуйте сидіння, пічки та стелю, бо ж на голову капає.

Марина, 20 років:

– Дуже незадоволена роботою громадського транспорту в Борисполі. Вартість проїзду зависока, водії хамовиті, сидіння зламані… А як бути, якщо ти з візочком? З ним же у жодну маршрутку не зайдеш. І поручнів немає, щоб триматись. Взагалі, побажала б, аби маршрутки дотримувались графіка руху, а не «тікали» із зупинки раніше, щоб водії були ввічливіші і можна було розрахуватись карткою!

КОМПЕТЕНТНО

Заступник міського голови Віталій Горкун прокоментував: покращення роботи громадського транспорту це робота «не одного дня»:

– Опитування, яке проводили, – не перше й не останнє, адже саме так ми можемо проаналізувати доцільність, потрібність, напрямок, кількість та якість маршрутів. Завдяки першому опитуванню вивчаємо мобільність населення й де потрібні маршрути, а де ні. Аби в результаті автобуси курсували не так, як вигідно перевізнику, а так, як це буде зручно жителям міста.

Інф. «ТС»

Share Button