«Електронна черга» чи звичайна: чому безробітні не можуть стати на облік

За інформацією міського голови Анатолія Федорчука, у Бориспільській службі зайнятості безробітні три дні не можуть стати на облік. Проблема, за його словами, нібито в «електронній черзі», яка не дає змоги стати на облік тим, хто не реєструвався.

Керівник служби Олена Поправка запевняє, що «електронну чергу» зробили для зручності, щоб людина ще вдома могла «зайняти собі місце».

Проте у міській раді їй нагадали, що зручно має бути і тим, хто не реєструвався.

«Людина приходить до мене і каже, що хоче стати на облік, але сказали прийти за три дні, бо «електронна черга», і вона не потрапляє. Там черга стоїть чи що? Давайте очну ставку зробимо з людиною?» – звернувся до О. Поправки міський голова.

Після чого керівниця наголосила, що, можливо, така ситуація виникла через те, що зараз у службі наплив працівників із КПТМ «Бориспільтепломережа».

Міський голова закликав керівника служби зайнятості розібратись, додавши, що раніше черг не було взагалі.

КОМПЕТЕНТНИЙ КОМЕНТАР

Проблема у застарілій інформаційній системі

У Держслужбі зайнятості наголошують, що проблеми з чергами – електронними, і не тільки – виникають через застарілу інформаційну систему.

«Система, яка сьогодні працює, – Єдина інформаційно-аналітична система – застаріла. На цю програму витратили мільйони доларів за весь час її існування, але нині вона не відповідає технологічним реаліям. Неможливо переробити калькулятор під комп’ютер. Система потребує радикальних змін», – наголосив заступник голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.

Він також додав, що «сам порядок прийому громадян у службі сьогодні не підлаштований під напрям електронної черги чи електронного обслуговування».

С. Кравченко додав, що, окрім електронної черги, мала б працювати ще й електронна реєстрація безробітного та інші послуги, але сьогодні їх немає.

Інф. «ТС»

 

Share Button